zondag 22 mei 2011

Orchestre International Du Vetex



Deze namiddag langs de Brugse vesten gewandeld met enkele mensen van onze Arkgemeenschap naar het Minnewaterpark, alwaar deze leuke groep aan het spelen was.
Frank en ik plaçeerden er zelfs nog een danspasje, al moet ik zeggen dat het tempo steeds sneller ging, en we op het einde vooral stonden te lachen, zowat met onze tong op de grond. Combineer dat met een scootertocht naar zee, een etentje bij de Thai en een heel mooi gesprek aan het strand met een bijzonder iemand..en je raadt het al: de batterijtjes zijn even opgeladen.
Dringend nodig want binnen enkele weken staan er enkele examens voor de deur.

1 opmerking:

LUC zei

Toch komt er eens een dag , dat je op het keerpunt staat. Ik heb me soms ook afgevraagd of tegen me gezegd waar ben je mee bezig ? Maar ook onze kinderen vallen in hun plooi , genieten van de kleinkinderen . Ook komt de dag dat jij en Fons op dat keerpunt komen , ik ben daar heel zeker van !!