maandag 26 november 2007

Creeeeaaaaaa!


Een tweetal weken geleden, konden jullie lezen hoe Soetkin vol enthousiasme aan het breien is gegaan. Vandaag was het breiwerkje af. Met sprookjeswol en een droogviltnaald heeft ze er nog wat leuke vlokjes op vastgeprikt. Poppemie Liezeke is alvast heel blij met haar warme, winterse sjaal!

Aangezien Soetkin vanaf nu maar halve dagen meer naar school gaat, moeten wij natuurlijk wat creatiever aan de slag. Dit kaarsje versieren in bijenkneedwas, bijvoorbeeld. Op die manier moet mama Heidi haar knutseldingetjes niet meer tonen op deze blog (wat zowiezo op een laag pitje staat, met de voorbereidingen voor Tannekin), maar neemt Soetkin dit voor haar rekening.

Voor ik mijn blogje afsluit voor vandaag, toch nog eventjes deze vilten pantoffeltjes laten zien. In het echt veel kleurrijker en vrolijker, maar toch grappig genoeg om viltliefhebbers te doen watertanden....

2 opmerkingen:

Karin zei

Oooh Heidi, wat eem superslofjes, en wat een kunstwerkjes van Soetkin zeg. Leuk idee om kaarsen te versieren met bijenwas,die onthoud ik!
De transparanten waar je naar vroeg heb ik van de juf gekregen, maar ook op het Antroposofiekind forum staan een aantal mooie voorbeelden.
Liefs, Karin

Anoniem zei

wat leuk dat je dochter kan breien!
hoe oud is ze?
ik probeer het met Ayla ook elke keer
maar helaas ze vindt er niks aan
ze is 5 jaar en 7 maand