maandag 3 december 2007

Een heuse wichtelkabouter-stormloop?

Op de blog van Gea vond ik dit leuke idee:
De bedoeling is dat je drie mensen blij maakt met een gekocht of zelfgemaakt presentje!
Het is wel nodig dat je zelf een blog hebt, zodat
ik jullie blogje kan bezoeken en dan ook iets kan
opsturen waarvan ik denk dat het ook persoonlijk bij jullie past!
De eerste drie mensen die reageren op dit berichtje, die mogen een geschenkje in de bus verwachten: Joepie!
Het is hier wel lekker druk, dus
ik zorg er voor dat het pakje onder de kerstboom kan!
Uwe eigenste wichtelkabouter!

7 opmerkingen:

Anoniem zei

leuk heidi
ik zet je als eerste op mijn lijstje
voor een presentje

doei Gea

Karin zei

Nou, dat vind ik zo'n leuk idee dat ik er graag aan mee doe!
Groetjes, Karin

Anoniem zei

haha die wichtelkabouter komt hier ook langs, ik krijg (via de blog) van mama lieveheersbeestje een leuk kadootje toegestuurd, ( tis nu onderweg, spannend) op mijn beurt ga ik dus ook weer drie mensen gelukkig maken, meer hierover binnenkort om mijn blogje.

leuk hé zo kadootje ontvangen en dan weer andere doorsturen.

Veel plezier
Liefs
Ilse

Anoniem zei

hoi Heidi

heb je ook je adres voor mij!!
ik hoop dat het voor de kerst mij lukt!!!!

doei Gea

golds098@planet.nl

Anoniem zei

joehoe wakker worden!!!
wil je geen cadootjes??

Heidi zei

Lieve anonieme bezoeker....ik weet helemaal niet wie je bent (hihi)...maak u bekend, ooo, groooote weldoener....

Anoniem zei

hahahahahahaha ,
ik kan tegenwoordig alleen maar anoniem op je blog reageren,
omdat ik geen google account heb


zo heeeeeeeeel anoniem ben ik niet

groetjes Gea

www.allerleigebrei.weblog.nl

ik heb inmiddels je adres gekregen dankje,en nu maar wachten hihihi