vrijdag 10 oktober 2008

Bijna....bijna.....

Tsjaa...ik besef dat er hier de laatste tijd niet zo veel op het scherm komt. Mijn voltijdse job, gecombineerd met het gezinnetje....ik zie andere "werk"mama's nu meelevend knikken en glimlachen...
De eerste week van november kunnen we eindelijk naar de notaris om de akte van ons Tannekin-huis te gaan ondertekenen. Het grote werk staat dus te beginnen! Onze verhuisdozen staan klaar om ingepakt te worden.
Deze voormiddag reed Fons op en af naar het kringloopcentrum om spulletjes weg te brengen die we hier eigenlijk op overschot hebben! Ondertussen hielp ik Soetkin wat aan haar schoolwerk.
Het gaat eigenlijk wel steeds beter met het thuisonderwijs! Je voelt hoe we in een ritme komen: op maandag en vrijdag gewoon bij ons thuis, op dinsdag, woensdag en donderdag naar Kris.
In het begin was het nodig dat ik dicht bij haar in de buurt bleef. Deze week spraken we af dat ze vanaf nu op haar kamertje studeert. En dat gaat wonderwel goed!
Onze vrolijke Johannes speelt ondertussen heel enthousiast met zijn vriendjes in de kleuterklas!
Veel tijd om echte mama-dingetjes te doen schiet er wel niet meer over. Maar na de verhuizing hoop ik daar terug meer rust voor te vinden.

Geen opmerkingen: