zondag 20 februari 2011

Wat is het toch een eeuwigheid geleden dat ik hier nog iets kwam neerpennen. Het is dan ook de vraag of ik hier nog veel te vertellen heb. Zoals de trouwe bezoeker vast al heeft gezien, laat ik de woorden graag aan anderen over. Zij kunnen het veel mooier en treffender verwoorden dan ik. Maar op zo'n druilerige, koude februari-dag kan ik het niet laten om toch eventjes hier weer te komen vertoeven.
Grootste drijfveer is wellicht het overlijden van Casandra, een trouwe vriendin, afgelopen week. En daaruit voortvloeiend het hangerige gevoel bij mij. De laatste maanden heb ik gewoon helemaal geen tijd om hier te komen pennen, maar de voorbije dagen loop ik dus wat verloren...
En kreeg ik van enkele fijne mensen de tip om muziek van Ludovico Einaudi op te zoeken.
Ik wil jullie graag laten meegenieten...

2 opmerkingen:

LUC zei

Oh wat erg van je vriendin ! Hoe gaat het met jullie daar ? Blij je te horen ! Bij ons is het heel druk ...

xxx

Tricky zei

knuffel...
heel erg van casandra!
zorg goed voor jezelf!