zondag 7 maart 2010


Al het Belgische nummer gehoord voor eurovisie? Awel, deez mama wel! Net op het nieuws! En hoewel ik geen eurovisie-mama ben, voel ik toch weer elk jaar een lichte neiging tot nationalisme. Voor diegenen onder jullie die het nog niet gehoord hebben: ik vind het een heel mooi nummer, met zoiets als nihil-eurovisie-gehalte (daarom vind ik het juist mooi, denk ik). Nog niet op you tube, dus ik kan het hier niet met jullie delen, maar we zullen der nog van horen...
Na gisteren een leuke dag op het 'werk', en vandaag een heerlijk bezoekje bij vrienden, vanavond ferm doorgewerkt aan een verslag. Maar met zondagavondgevoel, want een glaasje rode wijn in de aanslag.
Ben tussen het werk en het gezinnetje door weer heel erg aan het lezen geslagen. Mijn boek van Anselm GrĂ¼n is helemaal verslonden, mijn boek van Jean Vanier is in brokjes aan het passeren, en ik wil graag aan een werk van Henri Nouwen beginnen. Geen bedliteratuur maar wel heel beschouwend.
Als proevertje deze prent van Rembrandt. De Verloren Zoon. Een prent waar ik heel erg door geraakt word.

4 opmerkingen:

LUC zei

Inderdaad een mooi werk van Rembrandt , nou rode wijn niet , maar wel een glas witte wijn kon er gisteren in !

Die papsaus gaat er zeker in ! Da's belooft !

LUC zei

Gisteren City Lights gezien ?

Suske. zei

zien wat dat nummer zal teweegbrengen.

clair1991 zei

dat kan ik me helemaal voorstellen... de schets is geweldig en juist door deze samenstelling zo intrigerend..

wij hebben een flut liedje met een soort Marianne Weber die het zingt..nouja.. ze doet haar best zal ik maar denken..het is helemaal eurovisie stijl..

fijne week Heidi..enne ook gewoon eten hoor.. niet alleen boeken verslinden...

grts