donderdag 16 oktober 2008

Eventjes een mama Heidi-stop!

Mmmmmm....klinkt wat misleidend deze titel hierboven.
"Mama Heidi-Stop" ?????
Diegenen die mij kennen, beginnen nu al te glimlachen. Ik ben namelijk niet zo snel te stoppen, ben altijd wel met iets druk in de weer...

Maar laat me nader verklaren...

In mijn blogje wou ik graag kleine dingetjes uit ons leven met jullie delen: knutseltjes, vragen waar we als mama en papa mee geconfronteerd worden, dromen, toekomstplannen,...
Doorheen de afgelopen twee jaar, kregen we ook hele fijne reacties van jullie allemaal!
Ons Tannekin-Project krijgt nu echter steeds meer vorm, en zal de komende periode eventjes al onze aandacht vragen. Jullie zullen natuurlijk het reilen en zeilen verder op de voet kunnen volgen op onze Tannekin-Blog. Twee blogjes verderzetten lukt me momenteel niet meer, neemt toch wel eventjes tijd in beslag (en die hebben we nu dus eventjes niet, hihi). Het zal dus op dit plekje eventjes heel stil worden, om op ons nieuwe plekje eventjes in volle actie te komen!
Lieve bloggenootjes...welkom op dit NIEUWE PLEKJE!
Van zodra er weer gewone mama-dingetjes-tijd is, kom ik graag naar hier terug...

1 opmerking:

Anoniem zei

Wij verhuizen gewoon mee, naar je nieuwe plekje ;-)...