vrijdag 7 december 2007

Hiep hoi!

Dag lieve Gea, Karin en Ilse, bij deze zijn jullie de lieve onvangers van mijn (toekomstig) geschenkje.
Geven jullie het adres eventjes door? Dan kan ik de komende weken iets op de post doen..rara...

Maar voor alle andere blogbezoekers: ik heb jammergenoeg geen tijd om voor iedereen geschenkjes te maken (dat is dan weer het nadeel van zo'n leuk pakjes-idee) maar ik straal heel veel liefde naar jullie toe!

STRAAL-STRAAAAL-STRAAAAAAL-STRAAAAAAAAAL-STRAAAAAAAAL!!!!!

(voelen jullie het al een beetje? Alle antennekes open en oogjes toe...en dan komt het! Beslist!).

3 opmerkingen:

Anoniem zei

ik voel je liefde tot hier stralen !

effie wat die pay it forward betreft, ik denk dat je me verkeerd begrepen heb, ik ben al ingeschreven bij een pay it forward via de blog van mama lieveheersbeestje, als ik bij jou ook nog eens mee doe wil dat zeggen dat ik Zes kadootjes moet verdergeven en daar heb ik eerlijk gezegd geen tijd voor, hoe graag ik dat ook zou willen, tenzij ik wacht tot na de feestdagen met jou pay it forward. je mag mijn kadootje doorschuiven naar de volgende ( als die er is). liefs Ilse

atelierlemlem zei

Ik voel de straling al hoor!! Heerlijk, geeft direct weer energie!!!

Karin zei

jippie!! Wat leuk, ik ben al helemaal nieuwsgierig! Heb je voor mij op wimkarin@zeelandnet.nl even je mailadres voor me zodat ik je ons adres kan doorgeven? Dan zal ik van daag de ketting een sop mijn blog voortzetten...
Liefs, Karin